Mavisiimm bizde 2 Ocak doğumluyuz🙂 kilomuz 9.150 civarı biseydi boyumuz da 75 di biraz küçüğüz çok ağlayan kolik uyumayan bi bebekti sürekli hastalandı hastanede yattık kusmasi ishali oldu hep o yüzden aldığımız kiloları hep verdik üstünede çok hareketli bi bebek sağlığı yerinde olsun yeter diyorm ama biraz da gelişimi de iyi olsun diyorum anne yüreği işte 😁