sibelkilic yani şimdi en iyisi doktorunuza sormanız her çocuk farklı ben ne desem boş ama İnternete de yazınca doktorundan verdiğiisteye göre 3 aylık 150 cc diyo tabi ama her çocuk o kadar içmez bide şimdi sizin ki 90 içiyormuş bir anda o kadar yukseltirseniz belki çok kusar siz duymadığını anlıyorsanız 90 lik yerine 120 lik yapım deneyin yine doymazsa yine verin doymazsa vermeyin benimkide bazen çok kusuyo bazen fazlasını çıkartıyor kusmasinda bir sorun yok demişti doktorumuz en iyisi sizin ayarlamanız bebişinize göre