tss ayda minimum 500 gr alması lazım. Ve günde dolu dolu 5 çişli bez. Kakaya bakılmıyor bu süreçte. Önemli olan çiş. Emzirirken bu şekilde gidiyorsanız sıkıntı yok ama 5 çişli bezden az alıyorsanız 500 gr dan az alıyorsa mamaya devam etmeniz lazım. Mememi bırakır diyorsanız eds sistemi var. Emzirmek destek sistemi. Bir araştırın. Civil ve ebebk te ekipmanı da var.
4.aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor çünkü. Ek gıdaya 5tr başladık Şuan 6 aylık sütüm de var önceden 2 haftada 1 kilo alırdı şuan bu ay 200 gr almış