Merhaba güzel anneler 4 ay 8 günlük ikizlerim var birinde birden öksürük başladı dün doktora götürdüm bronşit olmuş dedi hava ve antibiyotik başladık ek ilaçlarda var ama 5 yaşına kadar tekrarlar çok alerjik bi bebek dedi tekrarlamaması için neler yapmak gerekiyor nelere dikkat etmemiz gerekiyor diğer ikizinide bulaşablir 8 yaşında büyük kızım onada bulaşabilir dedi aynı odada bulundurma başkası ilgilensin onunla dedi ama o pek mümkün olmuyor ikiside emiyor mecbur aynı ortamda bulunuyorlar 🥺 yaşayan anneler nelere dikkat etmeliyim tekararlamaması için ne yapmalıyım ne tetikliyor bronşiti 😢