celasunanas bebekten bebeğe değişiyor bu durum aslında, ben işte hipp ve ama kullandım. Sma gaz yaptı ve cidden kokusu tadı kötüydü. Hipp bir kaç ay kullandık parasal açıdan evolvia aldık güzel bir mamaydı gaz sorunu falan olmadı ama her istediğim de bulamadım Aptamil aldım aşırı şekerliydi ve bebeğim doyduğunu anlamıyordu. Bebelac aldım en son, gayet memnun kaldım gaz sorunu olmadı kolay çıkartıyor kilo alımı için birşey söyleyemeyeceğim bebeğim 6 7 aylıkken kilosu vardı fakat hareketlenme oldukça normal seyrinde ilerledi. Kiloya çok takılmıyorm şuan ideal kilo da. Deneme yanılma yöntemiyle bulabilirsiniz en doğru mamayı