32 aylık kızım var Eylül ayında beze veda ettik çabuk öğrendi 1-1.5 ay herşey çok güzeldi. Sonrasında hiç öğrenmemiz gibi devamlı kaçırmalar daha sonrada sadece geceleri uyumamak için bilerek alt ıslatmalar yaşadık. Fakat şu son 1 ayda toparlasakta hemen hemen her gün günde 1 kez de olsa çişini altına yapıyor. Ya tuvaleti öğrenip bunları yaşayan var mı? Yoksa ben bir yerde hata mı yaptım bi de çişi olduğu halde inat ediyor bu ara🤦🏻♀️