Allah ım ne dengesiz insanlar var ya. Yazdıgı cevaplara bakın. Kadın sormus duzgun bır sekılde. Cunku doktor dırek antıbıyotık yazıp yolluyor. Ben 2bucuk yasını gecene kadar kullanmadım ama zorunda kaldım gecen kulagı sıvı topladı. Sızde korkmayın mecbur kullanmak lazımsa yapcak bısey yok. Emzırın bol bol Eger emıyosa. Toparlar ıns hemen daha cok kucuk mus. Bırde gazı yoksa ve emzırıyosanız lutfen sarımsagı minık parçalara kesıp SİZ yutun bunu hergun yapın ve bol bol emsın şifasını gorceksın ız. Tabı gaz yapabilir bebege.