Selam hanımlar. Dün kızımdan ilk kez kan alındı. 8 aylık. Ama kan alınırken kendini çok kastı. Ateşliydi zaten ateş öksürük malum herkesteki hastalık. Ya da ağlayacak hali mi kalmadı bilemedim. Öncesinde akciğer filmi çekildi orda da baya ağlamıştı çünkü. Bi sorun olur mu yani ya da sizce neden kasmış olabilir