955454 bende 60 veriyordum 2 saat arayla suan 3 saatte 1 90 veriyorum her Bebek farklıdır muhakkak benim ki de versem içer 2 saate bir 90 ama birden fazla yüklenmemek için ben 3 saatte 1 90 veriyorum bildiğim tek şey arada yaptıkları yani doktorun dediği ama içiniz rahat eder bir götürün derim kabizlik genelde sorun oliyor sık kaka yapmanın bir zararı olduğunu görmedim tabi yine gösterin kilo kaybı vs yoktu benim bebeğimin aksine sık kaka yapmasına rağmen kilo alıyordu