Benherseydenoncebiranneyim Sağlık ocağı 18 aylıkta kapanması gerek artık diyo. Doktorlar 2 yaşa kadar vakti var diyo. Kızım 17 aylık hala minik bi kısım var tam kapanmadı bıngıldağı. Hangisi normal sizin ne zaman kapandır?
AlinaEmreHan1 Benherseydenoncebiranneyim 10 aylıkken kontrole götürdüğümde kapanmış bıngıldağı demişti doktoru
KarlukHan Benherseydenoncebiranneyim 18ay diye geçer kitaplarda veya tıpta ama her çocuk onsekize gelince tak diye kapaniyo diye birşey yok tabiki. Bizde 18 ayligiz hala aciklik var kafasında daha önce nöroloji görmüştü herhangi bir sıkıntı yok denilmişti içim rahat o yüzden genetik olduğunu düşünüyorum. Yani evet 18 ay denir ama nadiren iki yaşı bulabiliyor.
Dyg1dyg 2yasına dogru kapandı cok az acıklık kalmıstı panık yaptım doktor sorun yok demıstı. Ve kapandıda korkmayın