1civcivannesi Darlingmom ay yengem Antepli yapar bayılırım ben de ama ben de diyete başladım bu gün gerçi yine başarılı olamicam galiba girip menüleri okumak hataydi
Darlingmom 1civcivannesi bu benim de ikinci diyete baslayisim pazartesi de dış tedavisine basliycam onda da zayoflarim inşallah başarılı olurum bende
Snm1234 canimoglum_01 ağır gelmiştir daha hafif şeyler tüketin hem enerjik olursunuz hem de hafiflemiş olursunuz