Ceyce56 Arkadaşlar üç defadır post aciyorum cvp alamadım. Bilginiz olan varmı ben adliyede oğlumu göremiyorum diye eski kocamı sikkayette bulundum ayın 2 sinde cvp daha gelmedi ne zmn gelir oğlumu görebilecek miyim bilginiz varmı lütfen
Stresbabacimstress Ceyce56 avukatla çalışırsanız süreç daha hızlı ilerler bu şekilde mahkemeler uzun sürebiliyor..
Tuba_44 Ceyce56 baro avukat için talepte bulunun değerlendirme yapılıyor olursa ücretsiz avukatlık yapıyorlar size
Ceyce56 Yasemin158 adliyede şikayette sadece bulundum tlfonla bile gorusmemi izin vermiyorlar ortak velayet olduğu halde