Oğlum 10 aylık hiç el kaldırmadık vurmadık şiddete tanık olmadı ama bugün şunu farkettim biraz haşin sevilmek istiyor peluş ayıcığı var oynadığı büyük ayı hep üstüne yatmaktan düzleşmiş bende tekrar kabartayım dedim biraz vurdum bastırdım oğlum bunu görünce gülmeye başladı sessiz bi şekilde ayının kafasına vurdum yine güldü bu komiğine mi gitti acaba yoksa psikolojik bir sorunmu anlam veremedim normalmi bu durum