rivrivyapma işe başlamadan çağırın biraz çocuk içinde güzel bir geçiş olur. Bu fikre şöyle alıştım bakıcım çok çocuk seven ama tedaviyle zar zor 1 çocuğu olmuş çok güler yüzlü bir kadındı ilk tanıştığımda. Bu ilk etapta beni rahatlatsa da tabi annelik yine de alışmak zor oldu. Şuan oğlumu kendi oğlu gibi seviyor ama tabi ki ilk 1 ay her akşam ağladım. Bırakıcam işi izin alcam diye diye alıştım. Nefes almak size de iyi gelecek ama ¾ ay aklınız kalır zamanla daha iyi hissedersiniz. Huyunu suyunu öğrendikten sonra hepiniz alışmış olacaksınız. Ben annem gelse bile bakıcıya bırakıyorum artık o huyu u daha iyi biliyor diye . Bence sizin yapacağınız en iyi şey kadına çocuk alışsın diye ben evdeyken gel demek. Hem gözlemlersiniz