hnmk 2 3 gün sonra giriyorsa 6. Ayına kutu bitince 2 ye geçebilirsin zaten kutu üstünde hangi aylarda kullanıldığı yazıyor ben aptamil kullanıyorum 1 numara 0 6 ay 2 numara 6 9 ay 6 ayı doldurduğu ilk hafta 1 den devam ettim alerji yapmaya başladı hemen 2 numaraya geçtim