ikitosbikannesi 4 ay 20 günlük bebeğim var. Çokta güzel emiyor ama göğüslerim hep süt dolu. Hala göğüs pedi koyuyorum yoksa hemen çamaşırıma akıyor. İlk oğlumda bu kadar olmamıştı. Sizin göğüsleriniz ne zaman terbiye oldu? Ne kadar daha böyle devam eder 🤦♀️
NewMomm1 ikitosbikannesi Ay şu göğüs terbiye söylemi bir tek benim mi komiğime gidiyor😂 valla ben sürekli sağıp emzirdiğim için sertleşmiyor 1 aylık bebeğim henüz.
Duyulurum ikitosbikannesi emmeleri dengesiz mi? Saatler çok uzun ya da kısa mı? İki aydan sonra düzene girdi ikinci bebekte. İlkinde düzensiz emzirmeler yüzünden hiç terbiye olmadı
ikitosbikannesi Duyulurum Saatler kısa .Sürekli emmek istiyor ve emiyor.Her emmede bayada emiyor ama yarım saat sonra gene dop dolu
Turuncgil ikitosbikannesi 4-5 aylarda terbiye oldu aynen cok dert yanardim bir gun bombos gibiydi memelerim yumşaktı ama bebek cok guze emiyordu sıkınca da geliyordu ama boş gibiydi doktorum terbiye oldugunu artik daha rahat olcami soyleyince rahatlamistim
adel18 ikitosbikannesi benimkiler başlarda terbiyesizlerdi ikinci aya giricez terbiye oldular suan bol emzirmekten galiba 😅
zk1611 ikitosbikannesi benimki hep terbiyeliydi heralde😂😂 sadece bir gün bir ekmekle tahin pekmez yemiştim o gün öyle kıyafetime taştı sütüm yoksa hep terbiyelidir az olduğundan😂😂
ikitosbikannesi zk1611 benimki ne yersem yiyeyim hep böyle en azından sizin ki sadece tahin pekmez de 😂