Merhaba güzel anneler deneyimi olanlara bir sorum olacaktı. Ebe yavaş yavaş tadımlara geçebileceğimi söyledi okula başlayacağım için de öğrensin istiyorum o yüzden yoğurt ile başladım ama hiç sevmedi kendi yaptığım yoğurttu ama ekşi değildi. Daha sonra havuç verdim onu da pek istemedi. 3 gün kuralı ile ilerliyorum. Sorum şu başta sevmeyip yemeyip sonra yiyorlar mı acaba