DilaraAA3536 Komple iç dış içindeki bulaşıklar nezamanda bir dokup yapıyorsunuz ben her ay yapıyorum Yüzüne hergun bez vuruyorum sizce Cook mu sık yapıyorum 2 Aya mı çıkarmalıyım annem kızıyor sürekli yaptiyıprum die
hunilimomm DilaraAA3536 linç yemek istemiyorum 😂😂 arada yapıyorum diyim fırsat buldukça iki çocuk var zaman buldukca giriyorum
Yigitinannesiii6 DilaraAA3536 çok sık geldi bana ben vakit buldukça yapıyorum valla öyle takıntılı degilim 2_3 ayda yapmaya çalışırım en son 2 hafta önce temizledim bir dahaki ne zaman olur bilmiyorum
ilaylaymom DilaraAA3536 Belirli bir süresi yok sanırım. Hani bütün evi baştan aşağı kaldırdığımız temizlik dönemleri vardır. Adına bahar, bayram, kış, yaz temizliği falan denir. Sanırım o zamanlarda yapıyorum. 🫠
Binnur_cam DilaraAA3536 sinir tepemde oyalancak birşey arıyorsam bi dolabı döker temizler yerleştiririm genelde sık sinirlendiğim için arada tek tek dolaplara el atıyorum süre zaman kavramım yok 🤣
fizikcianne hunilimomm yoo canım ne linci. Aynen öyle temizlik hastası gibi sürekli dolap dökecek değiliz. 5 ayda bir falan 😅 çalışıyorum. Bir de anneyim ne yapıyım
Eslem123_ ilaylaymom valla bende senin gibiyim öyle habire yapamıyorum. Yaptık diye kimse Allah razi olsun demiyor zaten
sek_kahve DilaraAA3536 yapmıyorum ben. Zaten kullandığım şeyler neden yapayım ki. Kullanmadıklarımı da kullanacağım vakit yıkar kullanırım. Anlamsız dolap içinde duran şeyleri temizlemek
kums sek_kahve tekim sanıyordum bende yapmıyorum bı doğum yapacağım vakit kuzenlerim yaptı daha da yapmadım yapmayı düşünmuyorum zaten en temiz mutfak dolabı içleri sürekli kullanıp yıkayıp kaldırıyoruz😁
kahvekokusuu DilaraAA3536 belli bir zamanim yok raflarıni zaten gözüme kirli gelirse silerim 3-5 ayda birde çıkarıp içini silerim yada birşey dokulduyse dökülen yeri değil de herşeyi çıkarıp yıkarım bence biraz da kullanima bağlı ben herşeyi yıkayıp dolaba koyduğum için pek kirlenmiyor
Usnac4559 DilaraAA3536 yılda iki kere iç temizliği ayda bir kapakları temizliyorum çalıştığım için elimden bu kadarı geliyor sizin gibi olmayı isterdim
ilaylaymom Eslem123_ Zaten içlerindeki hiçbir şeyi yıkamam. Hepsi kullanıldığı için rutin temizleniyor. Benim amacım dolabı boşaltıp dolabın içini temizlemek. Onuda sürekli yapamam açıkçası.
bmmomss DilaraAA3536 ben 2 aya bir 3 aya bir komple dökerim. Misafir takımlarımı temiz bile olsa misafirin geleceği günden önceki akşam komple makinaya atarım. 2 günde bir yüzlerini silerim. Kızartma zaten pişmiyor bizim evde. Çok nadir eğer kızartma yapışdıysa detaylı mutfak temizlik yaparım.
sek_kahve DilaraAA3536 yapmamaya başladığında alışırsın zamanla. Yani uğraşamam böyle şeylerle tabak kız bu, teşekkür ederim iyi ki beni temiz tutuyorsun mu diyecek