Kızlar merhabaaa. 19 aylık kızım için çok hızlı şekilde tuvalet iletişimine başlamak istiyorum. Bunun için bi ön hazırlık sürecimiz oldu. Kendi klozetine oturmayı, sifona basmayı hatta kendini temizlemeyi bile biliyor ve çişi kakası geldiğinde söylüyor fakat bi hastalık süreci geçirdiğimiz için bi süre askıya almak durumunda kaldım. Şimdi hazırız ve çok hızlı giriş yapmak istiyorum. Deneyimlerinizi, tavsiyelerinizi, doğru bildiğimiz yanlışları dinlemeyi çok isterim 🫶🏼