Merhaba başlıkta yazdığım gibi bebeğim 9 aylık demiri biraz düşük çıktı doktor abartılacak kadar düşük değil ama demir ilacının dozunu biraz arttıralım dedi. Ama oğlum ilacın tadını sevmiyor sanırım ocean kullanıyoruz biraz ağzına gitse birazını dışarı atıyor doktorumuz bi de Sidefer denememizi söyledi bu sabah onu verdim onu da sevmedi ağzından atıyor siz ne kullanıyorsunuz benim gibi bebeği sevmeyen vardır elbet nasıl veriyorsunuz