Son zamanlarda küçük çocuklarda bebeklerde bronşit ve zatüre çok arttı ve benim oğlumda bronşit oldu o kadar dikkat etmeme rağmen . Hastaneye ilk gittiğimde bronşit ama okadar ilerlemiş bişi değil dediler 2 kere hava verip ilaç yazıp eve gönderdiler . 1 hafta boyunca evde hava takıldı ventolin ve cortair. Ayrıca sabah akşam antibiotik (macrol) verdik. Bunlara rağmen hastalığının ilerlediğini düşünüp 1 hafta sonra tekrar acilden giriş yaptık . Aynı düşündüğüm gibi hastalığı ilerlemiş hataa bronşitten zatürreye dönmüştü. Öğlen saat 2 den akşam saat 10 a kadar hava takıldı serum verildi kan alındı. Yatış verildi fakat servistede acildede yer olmadığından folayı bir sandalye verdiler sadece. Acilde sedye bile yoktu o derece kalabalıktı ve herkes iç içeydi. Alerji olan çocuklar ve daha farklı bulaşıcı hastalığı olan çocuklar vardı. Akşam 10da daha iyiydi verilen ilaç ve serumlardan sonra ve imza atıp çıkmak zorunda kaldık. Tehlikeli bir hareketti ama orda kalsaydı eminim oğlumun durumu çok daha kötü olcaktı. Yine aynı havaları verdim daha sık bir şekilde ve doktorun yazdığı başka bir antibiyotik kullandık. Çok şükür şuan çok iyi öksürüğü de kesildi halsizliğide geçti iştahıda düzeldi.
Aranızda böyle bişi yaşayıp hastalığı tekrar eden var mı? Hangi ilaçları kullandınız?