4 tane bez alıyorsanız bide kaka var diyorsunuz kioo alımıda iyiise gerek Yok mamaya sütünüzü güvenin yetiyor mu diye duusnmeyin bide her zaman er Rezzak ismini okurum sut vermeden önce Rabb’im rızkını artırsın kızım derim size de öneririm inşallah süt yetme konusunda düşünce çok önemli iyi düşünün kiloda alıyorsa ztn yetiyordur hemde yariyordur da yavrunuza🌸