ulkununannesi ateşi ölçtünüz mü kaç çıkıyor? Ben hemen ateş düşürücü vermiyorum ,dediğiniz gibi vücut savaşsın bağışıklığı yükselsin diye ama uzaktan bir şey demek yanlış olur , 41 dereceyken bile ben ilaç vermemiştim çünkü oğlum gayet enerjik koltukta zıplıyordu ama halsizse, baygın gibiyse 38 de şurup vermişliğim var