dilanylmz benimki de bir sürü emzik denedik tutmadı avent Air midir nedir onu aldım dediğin gibi 2-3 dk tutup atıyo ama ısrarcı olmak lazım diyolar bende her fırsatta vermeye çalışıyorum emziği. Benimki de çok ağlıyodu ayağımda indirmemle uyanması bir oluyodu bende artık bacaklarım ağrıyodu salla salla inat ettim dedim saatlerde sürse bu beşiğe alışcan birgün hatta aksam saat 10 dan gece 1.30 a kadar beşikte salladım aralıksız ama alıştı öyle böyle ağlıyolar evet ama küçükken daha çabuk alışıyolar büyüyünce zorlaşır iyice