tubasd öyle ağlıyor, ayaklarını karnına çekip kıpkırmızı oluyor. Masaj yapıyorum, ayaklarını oynatıyorum çıkarıyor, özellikle de emerken bi sürü gaz çıkarıyor ama yine de ağlayamaya devam ediyor, uykusu parça parça. Kucağımıza alıp sıkı tutunca anca uyuyo. Ne yapayım?