noo_catan Anneler merhaba, 33 günlük kızıma elektrikli salıncak almak istiyorum, sallamayı çok sevdi, tek bakıyorum ve sürekli sallayamıyorum, şunu aldım kullandım memnun kaldım, diyen varsa görüşleri bekliyorum 🌺
izelplt_ noo_catan joile sansa almıştık doğduğundan beri kullanıyor şuan 5 buçuk aylık oğlum yemek yaparken iş yaparken pratik oluyor kullanması
noo_catan izelplt_ evet onlar güzel, sağol ü0🌺biraz daha makul fiyatlı olsa fena olmaz 500 TL ye kadar mesela