aslanb 2 aylık aşı 3 adet bununla birlikte rota aşısı yaptiran anneler ateş,huzursuzluk falan oldu mu toplam 4 ilaç girmiş oluyor vücutlarina tedirginlik var ilk bebeğim olduğu için 🥺
icos aslanb Ben hepsini bir anda yaptırmadım. 3 aya girdinde rotayı yaptırdım.Ateş-huzursuzluk olması. Zaten Rotada agzına damla damlatılıyor hiç iğne gibi etkisi olmuyor ama 2 ay aşısı biraz huzursuz ediyor bebişleri.
berilberra Bizim doktorumuz rota ve menenjit aşısını 3.ayda yapacağız dedi.Sağlık ocağında diğer 3 aşımızı yaptırdık.Pek ateş yapmadı ama huzursuz oldu.Birkaç gün sürdü sonra geçti.