lina09 Hndsmom ilk 1 yıl düzensiz olabilirmiş bende 8.ayda adet oldum önce tam gününde geldi sonra 3 gün önce şimdi 7 gün önce geldi sezeryan doğum yaptım
Fikk Selam nekadar sekiyor acaba Eylül’de doğum yaptım geçen ay 4 gün önce geldi bu ay ise 8 gündür gelmedi bu gün 9. Gün 🥴
Fikk Prensesannesi11- hayır daha olmadım 10. Güne girdik 🙄 test de yaptım idrar testi negatif ertesi gün baktım silik çizgi var kuruma çizgisi olduğunu düşünüyorum bu gün de yaptım sabah negatif çıktı yine 🥴
Fikk Prensesannesi11- 1 saat sonra baktım yine silik var ya sağlık ocağı salı günü kan alacak benden bakalım ozaamn netleşir heralde emzirmeden kaynaklı olabiliyormuş gecikme
Fikk Prensesannesi11- kan verdim şükür yok şimdilik bebeğim çok küçük diye istemiyordum 🥺 biraz büyüsün öyle düşünüyorum
canbg Fikk Regl oldunuz mu benimde çok düzensizleşti doğumdan 4 ay Regl oldum 3 ay düzenli oldum 2 aydır olmuyorum test yaptım. İki kere farklı aralıklarla birşey çıkmadı
Fikk canbg oldum ben 15 gün gecikme oldu bende doğumdan 50-55 gün sonra oldum ilk dönemimi sonra ki ay 4 gün erken geldi geçen ay 15 gün gecikti bu ay 6 gün gecikti hala düzensiz dönemim