PoyrazEfem canıım benim kızımın sut alerjisi var ve suan 8 aylık. Sana birkac oneri verebilirm. Oncelikle korkma Sut alerjisi cocukta omru boyunca olmuyor. Bana doktorum bebek 6 aylıkken olmazsa 9 aylık oda olmazsa 1 yasından sonra gecebilir dedi. Nadiren daha uzun surebiliyormus. Ama eninde sonunda geciyor. Bana doktorum deneyecegim zaman once keci sutununden yapılan ırunleri dene keci sutu daha az alerjik demisti. Ama ilk etapta inek sutu keci sutu ve dana etinin kendisini de ( onun icinde de sut proteini) varmıs kesti. Aldıgın her paketli urunu arkasını okumann, cafede ictigin kahveyi, yedigin keki,restaurantta ısmarladıgın kebabın icerigini kısacası herseyin icindekileri sorman sorgulaman gerekecek.Aldıgın her urunun arkasını oku sucugun icinden bile sut urunu cıkabilir sasırma.birazdan bisey olmaz deme azıcık yedigin tereyagından aldıgın sut proteinin senşn vucudundan temiLenmesi 20 gun suruyormus. Sonra tam toparlamisken bebia yine kusmaya baslıyor.sana tavsiyem ozellikle senin saglıgın icin ekstra calcium hapı alman. Benim bebegimin masallahı var oyle beslenemiyor falan diye dusunme. Sadece ek gıdaya gecerken biraz daha yaratıcı olman gedekiuor. Bana yine doktorum emİrebildigin kadar emzir aut alerjii icin olan mamaların tadı cok kotu bebekler cok zor alısıyorlar dedi.Bu arada mutlaka cevrendekilere bu durumun ciddiyetini anlat sıt urunleri yşyemiyorum diyosun tereyagdan bisey olmaz diyorlar. Zor bir surec allah yardımcın olsun.