Kızlar bebeğim 9aylık, 2. Ayından itibaren bu damlayı kullanıyorum kilo*1 damla şeklinde. 9.ay kontrolünde kan değerlerine bakıldı, kansızlık görüldü bebeğimde. Bu damlayı kullanan ve bebeğinde kansızlık görülen var mı? Ve de yine bu damlayı kullanan arkadaşlara soruyorum, kaç damla ne şekilde kullanıyorsunuz? Yemek/emmek - önce/sonra ne zaman kullanıyorsunuz? Ve de direk ağıza mı damlatıyorsunuz veya başka bir şeye damlatarak mı veriyorsunuz bebeklerinize?? 🌸