minikayaklarr nazlimom_ ben vermiyorum açıkçası moda olan şeyler bir anda veriliyor birkaç sene sonra zararlı deniliyor ben eski usul gidiyorum
zeynep91 nazlimom_ köyceğiz kullanıyorum diğerleri öksürük yaptı kahvaltıda verşyorum meyvesuyu niyetine :)