MELTEMEB 8 ayşk bebegm hava nemlendırıcı almıstm 1 ay oldu her ay hastalanan bebegm var alerjk dıye bu ay öksuruk olmadı baska hastalk olduda öksuruk olmadı serım fıZyolojıkte yapıyorum ıhlamur verıyorum mesela soganı yakın yere koyunca ikiye bölup oda işe yarıuo dıyorlar daha yapmadım yapanlar memnun hatta karanfıl batır dıyorlar