Geçen ay taktirdim. 6 gün oldu regl olalı.
Ben böyle bişeyi ilk kez yaşıyorum normalde kanamalarım hep azzdır. Afedersiniz 30 ped şimdiden bitti. Durmuyor arkadaslar saat başı değişmek durumunda kalıyorum. Ne kadar sürecek böyle? Yüzüm bembeyaz wampir gibi oldum.çok üşüyorum. Kanım çekildi sanki ya hep böylemi olacak