Önü beyaz olan klasik modelinden almayı düşünüyorum. Kullananlar memnun mu ayaktan çabuk çıkıyor ve çoraba rengi çıkıyor diye eleştirenler olmuş. Bir de bebeğimin ayağı küçük biraz yaklaşık 11,5 cm 19 numaraya denk geliyor ama kışın dışarıda çok yürümeyeceği için 20 numara mı alsam kararsız kaldım fikir verirseniz sevinirim😊