Papatya-eylul88 (2bucuk aylik)Burnunu temizlerken özelliklee felakettt aglıyorr.şapka sevmiyor goydirken agliyor.yüz üstü durmayi sevmiyor.sizinde öylemiii
tamamdedimyaa Papatya-eylul88 çok normal benim kızım her şeyden çabucak sıkılıyor. İnşallah senin bebeğin çabuk sıkılmaz 😂