Oğlum 14 aylık şimdiye kadar iştahsız bir bebek hiç olmadı ne verdiysem hep iştahla yiyordu ancak son iki haftadır sevdiği şeyleri bile yemek istemiyor. hatta bazen ağzını bile açmıyor tadına bile bakmıyor. çoğu zaman o öğünü yemeden geçiyor. bazen gün içinde bile az bir şey yedirebiliyorum. zaten kilosu sınırda gidiyor… kafayı yiyeceğim artık normal mi nedeni nedir her şey denedim yesin diye oyun gezerken vs hiçbir şekilde işe yaramıyor😢 var mı bir yaşında bunları yaşayan annelerim siz neler yaptınız nasıl çözüm buldunuz ennn önemlisi sonra düzeliyor mu 🥲🥲