Şuan aynı şeyleri yaşıyorum geçen ay dolu dolu adet oldum ama 2 aydır bu kasıklarımda sürekli ağrı var sürekli adet ağrısı var bu ay günüm daha gelmedi çevremden uatune gormussundur diyolar ama eczaneye test almaya gittim eczacı üstüne görme öyle dolu dolu adet olmak değil hafif kahve rengi kanama gelir dedi ee ben en az 4 gün adet oldum hepde kipkirmiziydi renk olarak acaba kist falan olabilirmi diye dusunuyorum