Fattiko Merhaba millet.🤚🏻 Sizin alışveriş yaptığınız memnun kaldığınız ek gıda için çorba çeşitleri olsun bebe bisküvisi olsun bu tür markalar var mı? Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz 😙
kuzeytobaby Fattiko makarna lütfenden Aldım her şeyimi. Onun dışında salçamı kendim yaptım ilik suyunu kendim yaptım
Uykusuz-annee kuzeytobaby ilikli kemik alıp hasladinizmi bende öyle yapmayı düşünüyorum Köy tavuğu alıp başlamayı bide
kuzeytobaby Uykusuz-annee evet canım öyle yaptım. Buz poşetleri oluyor ya kloroplast ın sanırım. Onlara koydum çok kullanışlı oluyor. Düdüklüde 2 saat haşla sonra blenderda çek süz
berros23 kuzeytobaby Elinize sağlık 18 saat pişmesi gerek diyorlar onun için çok zor geldi bana oluyor muymuş 2 saatte?
Uykusuz-annee kuzeytobaby bende silikonlu buzluk kabi var anne sütü posetide var da etinidemi blendirda çektiniz suyunu kullanmadinizmi sadece ?