Merhaba arkadaşlar. 5 ay 15 günlük bebeğimde burun tıkanıklığı geniz akıntısı balgam öksürük var balgamdan kaynaklı okusuyor. Ve sesi kısıldı. Dün doktora götürdüm doktor enfeksiyon falan olmadığını söyledi ilaç kullanamicami akşam yatmadan burnunu temizlememi söyledi. Sizinde başınıza böyle bir rahatsızlık geldi mi ? Geldiyse naptınız. Napabilirim bebeğimin balgam çıkarması için sesini açmak için bir öneriniz var mı acaba?