ilknur_aminehafsa Prensesimmmasele Bir anda bırakmaman gerekiyordu emme zamanlarını ve sıklıklarını azaltarak yapmalıydınız hem kendinizee zarar veriyorsun hemde bebeğinizi zorluyorsunuz bu bi anda olmaz mastit olur daha çok ağrı çekersiniz
Saritosbik Prensesimmmasele merhaba sorunuzdan alakasız ama ne kadarlık bebeğiniz birde ns kestiniz acaba bende kesmek istiyorum artık 19 aylık olacak
acemianne97524_ Prensesimmmasele Kuzenim ölü doğum yapmıştı ve göğüsleri süt dolup şişmişti ağrısıda vardı. Bayağı zorlandı en son nasıl kayınvalidesi tütün sar sütün çeker demiş oylelikle geçmişti. Tabi sağlıklı bişey mi bilmiyorum ama bı araştırabilirsiniz
Prensesimmmasele Saritosbik 2 yaşında şuan Gün geçtikçe emmesi azaldı geceleri cok emiyordu Benimde ilaç tedavım var diye kestim
Rojdaa Prensesimmmasele Oğlumu sütten kestigimde anlatılmaz bir acı yaşamıştım. Göğüslerim çok acıyordu ben şifayı kalıp sabun koyarak bulmuştum her iki gogsumun ucuna koymuştum acımı çekiyordu ve sagmıştım bir kaç ke