merveer96 Arkadaşlar merhaba eşim bilmeyerek ısıtılmış ve bebeğimin bitirmediği sütü yaklaşık 3 saat sonra tekrar vermiş. Ne olur diye korkuyorum açıkcası bunu yaşayan var mı? Kalan sütte koku oluşmuştu