Şurubu içiremeyip doktordan ilacın fitil olanını isteyen bennn 🙃
Şurup içmez,ağzına değdirince kusuyor benim ki.Doktor fitil etkili olmaz şurup kadar desede başka çarem kalmadı.Kaç tur şurup vermeye calistiysam hepsinde defalarca kustu.Doktorumuz biraz su katıp öyle ver dedi olmadı içmedi yani.Suluğuna koydum ki içer,3 gün su içmedi 🤦🏻♀️Ben çözüm bulamadım valla.