Oyun oynuyorduk 10 aylık bebeğim ile. Heyecan yaparken bianda sarılmaya çalıştı o an bianda parmağım hatta tırnağım gözüne doğru girdi çok ağlamadı bile ama şuan içim içimi yiyor. Fazla mı evham yapıyorum direkt hastaneye mi gitmeliyim. Buarada tırnağım uzun değildir çok