tomrisada Canım anneler. Bu aralar kendimi o kadar yorgun ve bitkin hissediyorum ki sizin kullanıp memnun kaldığınız vitamin takviyeleri nelerdir? Kızımla artık enerjisi bitik bi anne olarak ilgilenmek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler 🙏
Pol34 tomrisada kan değerlerinize baktırın bence. Bi takviye faydalı olmayabilir. Mesela şu an kış d vitamini olabilir ya da demir eksikliği olabilir. Bi kan vermeden başlamayın çok farklı sebebi olabilir
tomrisada Pol34 onu kesin yapacağım. Değerlerime sürekli baktırırım. 1 ay önce baktırmıştım bi sıkıntı yoktu. Olmadı tekrar bi baktırayım