byzss sana söyle bi tavsiyede bulunayım dus ediceksin bana araştırma yap (üzerlik otu) bunu tavaya alıyosun 1 kaşık un ve sogan kabugu ocakta yakıp çocuguna tütsü yap paygamver efendimizin şiddetle önerdigi otmus 🥰 intermetten de okursan gönül rahatlığıyla yaparsın ben denedim elhamdulillah ne sancılarımız kaldı ne uykusuzluklarımız gece bir uyuyo emzirirken bile uyuyo maşallah diyelim sende dene dualarda buluşalım❤️ bagımlılık yapar dikkat😂 çocugun her uyumadıgında yapacaksın otun saymakla bitmez faydalwrı var çünkü özellikle nazarı evinizden def ediyor