Sksjsjjsks benim kızımda 5 aylık iki kez götürdüm doktora öksürük ve burun tıkanıklığı vardı bende serum kullanıyordum ama pek faydası olmadı ilk gittiğimde antibiyotikle öksürük şurubu verdi iyice arttı göğsünde hırlama başladı başka doktora götürdüm oda antibiyotige devam et birde buhar makinası aldırdı 1 hafta oldu hafifledi söyle iyi gibi ama normalde aglamazken şimdi herşeye ağlıyor emmiyor huyları değişti iyice