Ilk 6 ay sadece anne sutu ya hani , bende öyle yaptım.Su dahi vermedim . Bu konuda yanıldığımı suan kizim 7.5 aylık ve ben anladım. 1 kişi de çıkıp Aysel , tattirim yap, çok değil 1 kaşık 1 kaşık ta demedi. Kimseyi suclayamam, kendim kendime yaptım. Bebeğim 7 aylık kilosu 7 kilo. Su ek gıda surecindeyiz ama yemiyor ,ogün başına bebek kaşığı ile 4-5 kaşık ek gıda mi olur? Yemiyor . Bana yol gösterin ne olur. Tarhana da bile ogg yapıyor. Puturlu gıdalarla ogg. Bana yol gösterin ne okur. Anne sutu alıyor ama onuda yemek yesin diye çekmeye çalıştım, süt içerse yemek yemez diye ama yemek yemiyor bari anne sutu alsın diye , yoğunluk vericem sanırım. Bu geçici bir durum müdür ? Bebeğim 41 haftalık doğdu , ek gıda için 6. Ayı beklemem yanlış mi okdu acaba 41 de doğdu diye ? 5 ay 7 günlükken başlamalı miydim?6 ayı beklemezden önce yemeklere atılıyordu biz yerken . Ne oldu böyle ? Bebeğim gelismeyecek mi ? Hep böyle yemeywcek mi ? Önerilerinize ihtiyacım var