SedaOktenzbier [bilinmeyen] bende var..ama yerinde olsam ki oldum :) tahin yağı sürerdim ki sürdüm :) kalkanı ben sevmedim..o daha beter yaptı yaralarımı ama tahin yağı süper
SedaOktenzbier [bilinmeyen] elbette olur, ama bence 1 kere şu tahin yağını dene.. mademgücün yok kalkana..zorlama şartlarını, bi dene..bişi olmaz denemekten
Ecee [bilinmeyen] chicconun kalkanını alabilirsin internetten 50₺ ye almıştım ben doğum yapalı 5 gün oldu yara falan olmadı hiç sürekli kullanıyorum mememin ucu basık olmuyor hem
Yagizemine [bilinmeyen] yok malesef canim chicco ve dr brown gogus kalkani var bak istersen fiyatlari uygun
Zeynepeymen [bilinmeyen] 20 gün cektm snra burda arkadaslar almamı sölediler kekse basta alsaydım ıkı günde iyilestirdi. Onu takıp iyi yaptıktan snra parasını düsünmen cnm hemen al
123456 Zeynepeymen ya ben cumartesi den beri takıyorm ama tam iyleşmedi nasıl hemen iyileşti nasıl kullandınız tam olark
EsraDeniz Zeynebinannesi bana iyi gelen tek şey bu oldu. 22 günlük bebişim. Acaba daha ne kadar kullanmam gerek? Dışarıda kıyafetle vs zor oluyor
Mertcikannesi 123456 benim Doğum koçu memelyn diye bir balmumu önerdi. Eczaneden aldık 40 tl civarı. 5 günde iyileştirdi tavsiye ederim
ElaNaz Lansinoh gecrdi benim yarami her emzrmeden sonra surdum hemen iyilestirdi.. tahin yagina guvenemedim ne kadar organik sonucta..
btlbtl [bilinmeyen] Bende de var , 1 kere bile kullanmadım. Gögüsümdeki problem nedeniyle hiç emziremedim.hamilelikte almis oldugum avent kalkan sut torbalari gogus pedleri yine aventin gogus ucu kelebekleri hepsi duruyor. Almak isteyenlere yardimci olabilirim.
btlbtl [bilinmeyen] 50 tlye gonderebilirim kargoyla hatta lansinohun gogus ucu kremi var onuda yollarim. Hijyen olarak emin olabilirsiniz emzirebilme umuduyla aldim nasip olmadi kullanilmadi