Eşim gençliğinden beri kızım olursa adı Meryem olsun diyormuş, hatta ablalarının 3 kızı var hiçbirine kondurmamış ben koyacağım kızıma diye. Benim de hoşuma gitti itiraz etmedim, cinsiyeti belli olduğundan beri Meryem diye sesleniyoruz. İkinci ismi ise rahmetli annemin adı. Eşim de buna müsaade etti🥹 rahmetli isimleri koyulmaz derler ama annemden bana başka yadigar kalmadı kızım da onu hatırlasın ismim neden böyle dediğinde ananesinden bahsedelim istiyorum. Bu arada tek isimle sesleniyoruz seslendiğimiz adı annemin adı değil. Kimlikteki bir anı gibi…