Ftm124 ya bizimki ilk dişini 8. Ay çıkardı. Grip gibi bir şey oldu doktora götürdük dişten dedim ben doktor dişlerini açtı hayır bu diş değil çocuk üşütmüş dedi ve ben kesinlikle dışarı çıkarmadım eminim yani neyse eve geldik ilaç kullanmaya başladım ama çok çabuk 3 gün de geçti sonra bi ağzını açtım ki ne göreyim dişi patlamış bebeğimin bütün sıkıntısı diştenmiş meğer 🤦🏻♀️ doktorlar bile anlamıyor yani millete bakma sen yeni bebeği olan tecrübeli anneler daha iyi bilir bence 🙈